فنی حرفه ای و کاردانش (صنایع دستی)

سرگروه های آموزشی استان گلستان

فنی حرفه ای و کاردانش (صنایع دستی)

سرگروه های آموزشی استان گلستان

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر بین هنرآموزان رشته های صنایع دستی شاخه فنی حرفه ای و کاردانش، استان گلستان ایجاد شده است.
بازدید کنندگان می توانند با درج نظرات و پیشنهاد های خود در این هدف سهیم باشند.
روزهای حضور در مرکز: پنج شنبه
شماره تماس: 32158640-017
ایمیل: art.group.golestan@gmail.com
م. شیخی/ م بطیار

پیام های کوتاه

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

۰

جلسه کارآفرینی

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

جلسه کارآفرینی

در تاریخ 20 دی ماه 97، طی یک جلسه کارگاهی که با حضور دبیر دبیرخانه کارآفرینی مستقر در استان گلستان، خانم قاسم دخت برگزار گردید.شرح کاملی از اهداف و برنامه های ستاد کارآفرینی استان به سرگروه های هنرهای تجسمی و صنایع دستی داده شد و برنامه هایی که این ستاد جهت آموزش سرگروه ها و هنرآموزان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در دست اجرا دارد را توضیح دادند.

در این جلسه که 2 ساعت به طول انجامید تصمیم گرفته شد هر یک از سرگروه های استانی، هنرآموزان تخصصی خود را با توجه به شاخه و رشته تخصصی معرفی و طی یک برنامه سازماندهی شده، هنرآموزان هر رشته در کنار سرگروه های استانی مرتبط در کارگاه کارآفرینی با اهداف و برنامه های آن که همانا هدایت هنرجویان به خلق ایده های نو جهت حضور در بازار کار و تولید و فروش محصولات است، آشنا شوند و سپس هنرآموزان با شناسایی و معرفی هنرآموزان با شناسایی و معرفی هنرجویان علاقه مند و مستعد و خلاق طی یک پروسه مشخص به جمع آوری ایده های نو پرداخته و ضمن طراحی یک بوم تصویری و نوشتاری ایده های خود را از ابتدا تا انتها به نحوی که منجر به تولید یک محصول با توجه به نیاز بازار شود به تصویر بکشند و با ایده ای متفاوت و نو به فروش برسانند. در نهایت با رایزنی هایی که با سازمان ها و نهادهای مرتبط به تولید، فروش و کارآفرینی صورت گیرد بهترین ایده ها حمایت و مورد پشتیبانی قرار گیرند.

       


۹۷/۱۰/۲۰
سرگروه آموزشی صنایع دستی

کارآفرینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی